English

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون خراسان رضوی:

استفاده بیش از ۱۱۷ هزار خانوار در خراسان رضوی از طرح کالابرگ

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون ۲۶۰ هزار و ۴۸۹ تراکنش خرید کالابرگ در استان ثبت شده که مبلغ این تراکنش‌ها حدود ۲۳۷ میلیارد تومان بوده است.

استفاده بیش از ۱۱۷ هزار خانوار در خراسان رضوی از طرح کالابرگ

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا زارعی؛ مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اعلام کرد: ۸۷۹ هزار و ۹۲۷ خانوار در استان جزو سه دهک اول یارانه بگیر هستند که از این تعداد، ۱۱۶ هزار و ۷۱۸ خانوار از طرح کالابرگ استفاده کرده‌اند.

زارعی در اداه تصریح کرد: در مرحله اول طرح کالابرگ در صورتی که خانوارهای دهک‌ها ی یک تا سه مبلغ ۳۲۰ هزار تومان از اعتبار یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود را صرف خرید کالابرگ می‌کردند، مبلغ ۸۰ هزار تومان دیگر به اعتبار یارانه آن‌ها اضافه می‌شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: در مرحله جدید این طرح در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه ۴۰۰ هزارتومانی توسط خانوارهای دهک‌های یک تا سه، بدون سقف ۸۰ هزار تومان و بر اساس تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از سال ۱۴۰۱، مبلغی تشویقی به اعتبار یارانه این افراد افزوده خواهد شد.

 وی متذکر شد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۶۱ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد خراسان رضوی در این طرح مشارکت می‌کنند. ۸۷۹ هزار و ۹۲۷ خانوار در استان جزو سه دهک اول یارانه بگیر هستند که از این تعداد، ۱۱۶ هزار و ۷۱۸ خانوار از طرح کالابرگ استفاده کرده‌اند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: تاکنون ۲۶۰ هزار و ۴۸۹ تراکنش خرید کالابرگ در استان ثبت شده که مبلغ این تراکنش‌ها حدود ۲۳۷ میلیارد تومان بوده است.

زارعی در خاتمه افزود: سرپرستان خانوارهای سه دهک اول می‌توانند از طریق سامانه "شما" به نشانی https://shoma.sfara.ir و دانلود اپلیکیشن شما و یا با استفاده از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از محل فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات و باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه