English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

زیرساخت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی خبرداد.

زیرساخت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، وحید خداپرست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در خصوص این خبر بیان کرد: ترمینال و زیرساخت مورد نیاز اجرای طرح کالا برگ الکترونیک با بیش از چهار هزار و ۵۵۰ ترمینال فعال فروشگاهی در سطح این استان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرایی شده است.

خداپرست، جزئیاتی از مشوق‌های این طرح از جمله استفاده از اعتبار یارانه ماه آینده خانوارها، بهره‌مندی از نرخ‌های قبلی اقلام کالایی موجود در این طرح و افزایش ۲۰ درصدی یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی ارائه کرد و گفت: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و ۵۵۰ پایانه فروشگاهی در سطح این استان به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند، عنوان کرد: شهروندان برای اطلاع از نام و آدرس فروشگاه‌های طرف اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح این استان می‌توانند اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار را به صورت رایگان نصب کرده و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع از میزان اعتبار خرید خود آگاه شوند.

خداپرست با اعلام این خبر که سایر خانوارهای یارانه بگیر نیز بزودی امکان بهره‌مندی از طرح کالابرگ الکترونیکی را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: زمان اجرای این طرح برای سایر مشمولین دهک‌های ۱ تا ۳ نیز در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند و استفاده از این طرح برای همه مشمولین اختیاری است، گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: خرید اعتباری در قالب اجرای این طرح برای مایحتاج ضروری خانوارها و ۱۱ قلم کالای اساسی ازجمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه