English

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات در ماه محرم و صفر

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: هدف از این طرح پاسخ به تقاضای هیات‌های مذهبی برای خرید اقلام مورد نیاز و ضرورت نظارت هدفمند بر بازار با رویکرد پیشگیرانه در ایام محرم حسینی (ع) است.

فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات در ماه محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی محرم از ۲۷ تیر تا جمعه ۶ مرداد، با فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات و سایر دستگاه‌های نظارتی در حوزه کالاهای مورد نیاز و تقاضا برای مصرف هیات‌های مذهبی اجرایی می‌شود.

مدنی در ادامه افزود: هدف از این طرح پاسخ به تقاضای هیأت‌های مذهبی برای خرید اقلام مورد نیاز و ضرورت نظارت هدفمند بر بازار با رویکرد پیشگیرانه در ایام محرم حسینی (ع) است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در سراسر استان با هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های نظارتی مرتبط برای اجرایی کردن کامل این طرح اقدام می‌کند و روزانه طی دو نوبت اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در حال رصد و پایش بازار خواهند بود.

وی همچنین اضافه کرد: در همین راستا از ابتدا شروع طرح نظارتی محرم تاکنون بیش از ۳۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفته که متخلفین جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

مدنی در خاتمه خاطرنشان کرد در این طرح، تعزیرات حکومتی در حیطه وظایف و در راستا دفاع از حقوق مردم با استفاده از اختیارات قانونی با تخلفات احتمالی با قاطعیت عمل خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه