English

فرمانده انتظامی مشهد:

پسربازیگوش به حساب پدرش ۳۰۰ میلیون دستبرد زد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم فرد برداشت کننده از حساب شاکی را که فرزند شاکی است را شناسایی کرد.

پسربازیگوش به حساب پدرش ۳۰۰ میلیون دستبرد زد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان در ادامه تصریح کرد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده مدعی بود که در چندین مرحله برداشت اینترنتی از حساب وی ۳۰۰ میلیون ریال برداشت شده و تقاضای پیگیری پرونده را دارد.

فرمانده انتظامی مشهد متذکر شد: کارشناسان پلیس فتا با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم فرد برداشت کننده از حساب شاکی را که فرزند شاکی است را شناسایی و مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند شاکی صرف خرید بازی‌های آنلاین اینترنتی، خرید شارژ و بسته اینترنتی و شارژ کیف پول شده است.

سرهنگ نگهبان تاکید کرد: والدین دقت داشته باشند که فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی مدیریت و از واگذاری اطلاعات حساب‌های بانکی خود به فرزندان و ذخیره کردن این اطلاعات روی گوشی تلفن همراهی که در دسترس فرزندانتان است خودداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه