English

فرمانده انتظامی مشهد:

جمع آوری ۱۰۳ معتاد و خرده فروش در حاشیه شهر مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ یک کیلو و ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزیع مواد افیونی کشف کردند.

جمع آوری ۱۰۳ معتاد و خرده فروش در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: جمع آوری و دستگیری ۱۰۳ معتاد و خرده فروش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد شدند .

سرهنگ نگهبان همچنین تصریح کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های حاشیه شهر، تعدادی از پاتوق‌های خرده‌فروشان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید گرد: اجرای این طرح به صورت ۳ روزه بود و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۸ خرده فروش مواد افیونی، ۷۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر جمع‌آوری و برای درمان به کمپ ماده ۱۶ دولت جهت درمان منتقل کردند.

وی متذکر شد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ یک کیلو و ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزیع مواد افیونی کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری و ۸ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد را توقیف کردند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه افزود: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده‌فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه