English

نماینده مردم فریمان در مجلس:

خراسان رضوی پیشتاز اجرای قانون جوانی جمعیت است

نماینده مردم فریمان در مجلس بیان کرد: پای کار آمدن وزارت راه و شهرسازی در عرصه قانون جوانی جمعیت و اهدای تسهیلات در راستای قانون جوانی جمعیت جای تشکر دارد و ضرورت اجرای این قانون اجتناب‌ناپذیر است.

خراسان رضوی پیشتاز اجرای قانون جوانی جمعیت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان قاضی زاده هاشمی؛ نماینده مردم فریمان در مجلس در سخنانی گفت: یکی از افتخارات مجلس یازدهم تصویب قانون جوانی جمعیت بود، یکی از ۳ قانونی که در دیدار نمایندگان مجلس با رهبری، مقام معظم رهبری از آن یاد و تقدیر کردند.

قاضی زاده هاشمی این سخنان را در آیین اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در خراسان رضوی ابراز داشت و ادامه داد: جزو افتخارات من و نمایندگان مجلس است که در تصویب این قانون نقش ایفا کردیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس همچنین تاکید کرد: قانون جوانی جمعیت در حال اجرایی شدن است که بابت آن از دولت تقدیر می‌کنیم و دولت برای اجرای این قانون در استان‌ها پای کار آمده است.

وی افزود: امروز خراسان رضوی در روز عید غدیر پیشتاز اجرای قانون جوانی جمعیت است و اهدای قطعه‌های زمین به خانواده‌های محترم است و اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین آغازگر یک راه است، البته در بودجه بر تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری نیز تاکید شده است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: پای کار آمدن وزارت راه و شهرسازی در این عرصه و اهدای تسهیلات در راستای قانون جوانی جمعیت جای تشکر داردو ضرورت اجرای این قانون اجتناب‌ناپذیر است و انشالله این تعداد قطعه زمین رایگان تا پایان سال افزایش پیدا خواهد کرد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ۱۳ هزار نفر در این استان در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که تاکنون دستکم پنج هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند.

نظری اظهار داشت: امروز یک هزا رو ۲۱۰ قطعه زمین رایگان واگذار می‌شود و بقیه نیز در دستور کار است و نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی با آهنگ خوبی در حال حرکت است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: زمین بیش از ۱۰۰ هزار واحد تامین شده و در این رابطه ۱۰۶ سایت در حال آماده سازی است و آهنگ نهضت ملی مسکن در استان از دو ماه قبل متفاوت تر شده و انسجام بیشتر شده است و بانکها نیز پای کار آمده اند.

نظری در خاتمه سخنان خود یادآور شد: با بسیج همه امکانات بسیار امیدوار هستیم زودتر از موعد کارها را به پیش ببریم.

وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در مراسم جشن واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند تاکید کرد: آرزوی توفیق به خدمتگزاران جمهوری اسلامی داریم و پیری جمعیت یکی از تهدیدهای کشور است که مقام معظم رهبری به صورت مستمر بر آن تاکید داشتند.

داعی ادامه داد: امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و بناست ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند واگذار شود و خوشبختانه قانون جوانی جمعیت توسط مجلس طراحی، مصوب و ابلاغ شد و هر یک از وزارتخانه‌ها تکالیفی داشتند، از جمله وزارت راه و شهرسازی  که مهمترین تکلیف موضوع واگذاری  زمین بود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اذعان داشت: جناب وزیر از ابتدا تاکید داشتند که برای این موضوع سرعت در رسیدگی و انجام کار در اولویت قرار گیرد و ما نیز موظف به انجام آن شدیم. در دهه ولایت و از عید قربان تا غدیر در میان استان‌ها واگذاری زمین در خراسان رضوی انجام شد.

داعی خاطرنشان کرد: امروز در این مراسم ۱۲۱۰ خانواده حضور دارند تا قرارداد واگذاری زمین رایگان به آن‌ها تعلق گیرد. امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و با کمک مدیران امید داریم این فرایند را تا آخر سال با سرعت ادامه و افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه