English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و از روز یکشنبه آتی از شدت گرما در بیشتر نقاط خراسان رضوی کاسته می‌شود.

پیش بینی کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: هوای گرم تا روزهای ابتدایی هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود و از روز یکشنبه آتی از شدت گرما در بیشتر نقاط خراسان رضوی کاسته می‌شود.

اثمری همچنین تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۷ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب این شهر ۲۳ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: افزایش سرعت وزش باد تا اواسط هفته آینده پدیده جوی غالب در این استان خواهد بود که در نواحی بادخیز و مستعد گاهی وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت نیز همراه خواهد بود.

وی در ادامه این اطلاع رسانی تاکید کرد: همچنین طی این مدت در نیمه شمالی استان خراسان رضوی و به طور متناوب افزایش ابرناکی با وقوع احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اثمری خاطرنشان کرد: قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۶ درجه سلسیوس و شهرستان‌ داورزن با بیشینه دمای هوای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خاتمه یادآور شد: همچنین طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه