English

پیش بینی کاهش شدید دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: میانگین دمای هوای از شنبه با نفوذ جریانات شمالی در مناطق مختلف این استان کاهش قابل توجهی دارد.

پیش بینی کاهش شدید دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: میانگین دمای هوای از شنبه با نفوذ جریانات شمالی در مناطق مختلف این استان کاهش قابل توجهی دارد.

عنایتی در ادامه افزود: میانگین دمای روزانه مشهد برای شنبه بین ۶ تا ۸ درجه سلسیوس و دمای شبانه این شهر بین ۲ تا ۴ درجه نسبت به امروز کاهش دما دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: دمای هوا  امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۳۳ درجه سلسیوس خواهد رسید که بیشینه دمای مشهد برای شنبه به ۲۷ درجه خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: از امروز همراه با عبور امواج ناپایدار و افزایش گرادیان فشاری، وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد که در نواحی باد خیز همراه با گرد و خاک است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین شاهد افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی و بارش‌های رگباری پراکنده به ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی استان در برخی ساعات خواهیم بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین ۱۵ تا ۳۴ درجه در نوسان بوده است.

عنایتی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار خراسان رضوی با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه