English

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی:

کشف و ضبط ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی بیان کرد: نماینده شرکت نفت مشهد با هماهنگی قضایی در محل حاضر و محموله کشف شده با دستور قضایی تحویل انبار شرکت نفت شد، همچنین در این رابطه ۲ متهم نیز توسط کلانتری دستگیر شدند.

کشف و ضبط ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی؛ معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: با گزارش شهروندان ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مشهد کشف و ضبط شد.

بیاتی در ادامه این اطلاع رسانی افزود: این محموله با هماهنگی مرجع قضایی در قالب گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، به همراه نمایندگان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) در ناحیه مقداد مشهد کشف شد.

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی تصریح کرد: افزون بر این ۲ وسیله نقیله از نوع کامیونت ایسوزو و مینی بوس که جاساز در آنها تعبیه شده بود توقیف و مخازن بزرگی که در فاضلاب گاراژ مزبور جاسازی شده بود شناسایی و مقدار ۱۰ هزار لیتر نفت گاز از مخزن و ۲ هزار لیتر نیز از خودروهای مزبور کشف شد.

وی همچنین متذکر شد: نماینده شرکت نفت مشهد با هماهنگی قضایی در محل حاضر و محموله قاچاق کشف شده با دستور قضایی تحویل انبار شرکت نفت شد، همچنین در این رابطه ۲ متهم نیز توسط کلانتری دستگیر شدند.

بیاتی تاکید کرد: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی گزارش نهایی و تکمیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد و شهروندان درخواست گرامی در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن وتجارت اطلاع‌رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه