English

کشف بیش از ۲ هزار گازوئیل قاچاق در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 2 هزار و100 لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از3 دستگاه تریلی خبرداد.

کشف بیش از 2 هزار گازوئیل قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ دوم هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان به 3 دستگاه تریلی مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودروها موفق شدند 2هزار و 100 لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع حمل می شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 420 میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه 3 دستگاه تریلی توقیف و 3 متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را باعث هدررفت سرمایه های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه