English

رییس هیات کاراته خراسان رضوی:

اختصاص بودجه برای استعدادیابی ورزش کاراته در خراسان رضوی

رییس هیات کاراته خراسان رضوی بیان کرد: تمامی شهرستان‌ها را تجهیز کرده‌ایم و پس از آن خراسان رضوی را به ۶ منطقه استعدادیابی تقسیم کرده‌ایم و هر شعبه به عنوان پایگاه استعدادیابی منطقه نام‌گذاری شده است.

اختصاص بودجه برای استعدادیابی ورزش کاراته در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی امیری؛ رییس هیات کاراته خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ سیاستی در دستور کار قرار دادیم تا زیرساخت‌های خود را اصلاح کنیم که بر اساس آن بیشترین سرمایه‌گذاری ما در کمیته استعدادیابی صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: در سال جاری بیش از ۳۰ تخته تاتامی برای شهرستان‌ها و مناطق محروم خراسان رضوی در نظر گرفتیم، اما متاسفانه در برخی از امکانات که پیش نیازهای اولیه هر کاراته‌کاری محسوب می‌شود، کمبود داریم.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی ادامه داد: تمامی شهرستان‌ها را تجهیز کرده‌ایم و پس از آن خراسان رضوی را به ۶ منطقه استعدادیابی تقسیم کرده‌ایم و هر شعبه به عنوان پایگاه استعدادیابی منطقه نام‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین به هر پایگاه استعدادیابی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده و امکاناتی نظیر تاتامی، میت و تخته استپ برای این پایگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم و مربیان پایگاه‌های استعدادیابی نیز از مرکز شناسایی شده و توسط هیات کاراته به صورت پوشش رایگان به شهرستان‌های خراسان رضوی اعزام خواهند شد.

امیری تصریح کرد: علاوه بر بحث‌های استعدادیابی، نیم‌نگاهی به تقویت تیم‌های خراسان رضوی داریم. در رده پایه در بخش آقایان و بانوان در تیم‌های آینده‌سازان کشوری نیز حضور خواهیم داشت.

امیری ابراز کرد: در سال گذشته امیر اسلامی در انتخابی مسابقات آسیایی گوانگژو نخستین مدال طلای کشوری از خراسان رضوی را کسب کرد و در بخش پیشکسوتان نیز آقای عنبرانی توانست در سال گذشته یک مدال طلا برای خراسان رضوی کسب کند

امیری یادآور شد: در مسابقات سوپر لیگ کشور در نظر داریم یک تیم در بخش آقایان و یک تیم در بخش بانوان اعزام کنیم و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز به کمیته داوران استان اختصاص داده ایم و همچنین در حوزه داوری تمام شهرستان‌ها را برای نخستین بار تجهیز کرده و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برای این جریان در نظر گرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه