English

تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گل کاشتند؛

کسب عنوان قهرمانی تیم کاراته دانشجویان در مسابقات کشور

تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات سراسری دانشگاه های آزاد اسلامی موفق شدند؛ ضمن کسب عنوان قهرمانی، افتخار دیگری را برای این دانشگاه کسب کنند.

کسب عنوان قهرمانی تیم کاراته دانشجویان در مسابقات کشور

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات سراسری دانشگاه های آزاد اسلامی موفق شدند؛ ضمن کسب عنوان قهرمانی، افتخار دیگری را برای این دانشگاه کسب کنند ،تیم کاراته این دانشگاه به عنوان قهرمان و نماینده منطقه 9 کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مسابقات کشوری که در واحد خرم آباد برگزار شد، با کسب 4 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و با اقتدار کامل، قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ در تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سهیل بابایی در وزن 55- کیلوگرم مدال طلا، معراج محمدی در وزن ۶0-کیلوگرم مدال طلا، امیرحسین زینلی در وزن 67- کیلوگرم مدال طلا و امیر کاکاوند در بخش کاتا مدال نقره را به دست آوردند. هم چنین  محمد مرادیان در وزن 75- کیلوگرم مدال طلا و مهران یوسفی در وزن 84- کیلوگرم مدال برنز موفق شدند از واحد کرج و در قالب تیم استان قزوین در این مسابقات صاحب عنوان شوند.

شایان ذکر است؛ این مسابقات با حضور قهرمانان ارزنده کاراته جهان و آسیا برگزار شد که در پایان تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست با شایستگی عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد.

قابل ذکر است،  ابوالفضل عابدینی به عنوان سرپرست، داود محمدخانی به عنوان مربی و رضا صدیقی و مجید نوروزی به عنوان اعضای کادر فنی تیم قزوین را همراهی می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه