English

شهرهای دوست‌دار کتاب از تسهیلات خرید کتاب بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای تسهیلات خرید کتاب با هدف غنی‌سازی مخزن کتابخانه‌های شهرهای دوست دار کتاب در سال جاری خبر داد.

شهرهای دوست‌دار کتاب از تسهیلات خرید کتاب بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابوراظهار کرد: وزارت ارشاد اسلامی به تمامی ١۵ شهر راه‌یافته به مرحله نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران و نیز استان‌های کمتر‌توسعه‌یافته کشور تسهیلاتی را جهت خرید کتاب اهدا می‌کند.

علی‌اصغر سیّدآبادی گفت: این تسهیلات نقدی خرید کتاب برای شهرهای اهواز و نیشابور که به‌ترتیب طی دو سال گذشته و جاری عنوان پایتختی کتاب را برای خود ثبت کرده‌اند، به ارزش ٣٠٠ میلیون ریال خواهد بود.

دبیر طرح انتخاب پایتخت کتاب ایرانخاطرنشانکرد: دیگر شهرهای نامزد پایتختی کتاب از میان ١۵ شهر راه‌یافته به مرحله نهایی نیز هر یک ١٠٠ میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند و به ٢٠ استان کمترتوسعه‌یافته نیز هر یک ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات نقدی خرید کتاب جهت به‌روز‌رسانی کتابخانه‌های این شهرها اهدا می‌شود.

گفتنی است برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی به میزبانی نیشابور به عنوان پایتختی کتاب ایران در اردوگاه شهید رجائی باغرود در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه