English

شاه دزد وسایل داخل خودرو با ۸۰ فقره سرقت به دام افتاد

سارق سابقه‌دار که طی ۹۰ روز مرتکب ۸۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در مشهد شده بود، دستگیر شد.

شاه دزد وسایل داخل خودرو با ۸۰ فقره سرقت به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو در مناطق مختلف شهر مشهد و دغدغه شهروندان در این باره، دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد و فرماندهی انتظامی مشهد طرح ویژه تشدید و مراقبت های نامحسوس را به اجرا گذاشت.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری سجاد مشهد در این ماموریت ضربتی، یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

وی، خاطر نشان کرد: سارق ۴۳ ساله اهل شهرستان سبزوار است و با انگیزه سرقت از سه ماه قبل به مشهد آمده و در این مدت مرتکب ۸۰ فقره سرقت لوازم داخل خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر مشهد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که احتمال می رود این سارق حرفه ای و سابقه دار در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی نیز مرتکب سرقت های مشابه شده باشد، تحقیقات از او ادامه دارد.

وی با هشدار به مالکان وسایل نقلیه درباره مراقبت و کنترل بیشتر خودروهای خود و پرهیز از جا گذاشتن کیف دستی، گوشی تلفن همراه و وسایل قیمتی در داخل خودرو، از مالباختگانی که وسایل نقلیه‌ آنها به این شیوه مورد سرقت واقع شده است، خواست برای پیگیری شکایت خود هر چه سریع تر به کلانتری سجاد مشهد مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر