English

تکمیل طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای باخرز نیازمند ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار است

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باخرز گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام آبرسانی به روستاهای این شهرستان، تعویض و مرمت شبکه‌های فرسوده آبرسانی روستایی و آبرسانی به روستاهای غیر برخوردار از شبکه آب شرب بهداشتی، در مجموع ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تکمیل طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای باخرز نیازمند ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مجید بخشی گفت: شبکه عمومی آب شرب ۳۶ روستای شهرستان نیاز به مرمت و یا احداثمجدد دارد که بخش عمده ای از این روستاها در بخش بالاولایت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار نفر در قالب حدود ۱۳ هزار مشترک، تحت پوشش خدمات امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باخرز قرار دارند.

بخشی با اشاره به تصویب ۷۱ میلیارد ریال اعتبار به طرح های آبرسانی روستایی باخرز در سال گذشته اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت، در سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافت که بخش مهم آن صرف مرمت و نگهداری تجهیزات و تکمیل دو مجتمع آبرسانی ارزنه و همت آباد در بخش مرکزی و بالاولایت شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باخرز در پایان با بیان اینکه اولویت ما در امسال اتمام این دو طرح نیمه تمام است گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام آب رسانی به روستاها، تعویض و مرمت شبکه آب شرب روستایی و آبرسانی به روستاهای غیر برخوردار از شبکه آب شرب بهداشتی، در مجموع ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه