English

محسن نصرپور:

اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت برگزار شد

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در بخش‌های برنامه های ترکیبی، نمایش، خبر، فضای مجازی، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی انجام شد.

اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مراسم اختتامیه جشنواره رادیو زیارت در بخش‌های برنامه های ترکیبی، نمایش، خبر، فضای مجازی، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی در تالار همایش‌های ساختمان صبا برگزار شد و آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: موضوع زیارت تنها متعلق به دو میلیارد مسلمان جهان نیست، بلکه قلب‌های انسان‌های زیادی از هر قوم و مکتبی به عشق این موضوع می‌تپد.

نصرپور این سخنان را در نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت همزمان با دهه کرامت با حضور مسوولان استانی و اهالی رسانه در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: کارگزاران خدمت به آستان مقدس رضوی در سال‌های اخیر با تلاش و نمایش فقه پویای اسلامی و با اثبات ملازمت علم و دین، اجازه ندادند که مقوله مهم زیارت حتی در سالهای همه‌گیری بیماری کرونا، کمرنگ شود که از جمله‌ این متولیان، خدمتگزاران در رسانه ملی به‌ ویژه در رادیو زیارت بود.

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی افزود: ایجاد رقابت تخصصی میان برنامه‌سازان شبکه‌های سراسری و استانی و شناسایی استعدادهای جدید در سطح کشور در موضوع زیارت و همچنین انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی برنامه‌ها در جهت ایجاد نظام تشویقی و انگیزشی در فرآیند تولید بخشی از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

وی متذکر شد: به دبیرخانه جشنواره تولیدات رادیویی بیش از دو هزار اثر رادیویی در قالب های مختلف و از سوی کمیسیون های تخصصی مورد بررسی و قضاوت قرار گرفت و در پایان از آثار برتر قدردانی به عمل آمد.

نصرپور خاطرنشان کرد: رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت است و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان‌های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه