English

مدیرکل ارشاد مازندران :

نقد منصفانه سرلوحه کار رسانه ها باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه ها رسالت اصلی خود را که نقد منصفانه است سرلوحه کار قرار دهند تا بتوانیم به توسعه استان و شهرستان کمک کنیم.

نقد منصفانه سرلوحه کار رسانه ها باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس زارع در نشست هم اندیشی با خانه مطبوعات شهرستان نکا که با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد مازندران، فرماندار نکا و اعضاء خانه مطبوعات این شهرستان در فرمانداری نکا برگزار شد، با تأکید بر ساماندهی خبرنگاران و فعالان رسانه ای در این شهرستان اظهار داشت: با حضور نماینده جدید خانه مطبوعات این امر باید تسریع شود.

وی ادامه داد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، رسانه ها را  بنگاه اقتصادی دانسته که ضمن پرداختن به مسائل گوناگون جامعه باید اقتصاد خود را نیز مدیریت کنند زیرا حمایت های وزارت ارشاد محدود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه مکتوبی موفق است که در فضای مجازی خوب کار کند و این اهمیت فضای مجازی و تأثیرگذاری در جامعه را می رساند.

وی تصریح کرد: ضروری است رسانه های دارای مجوز در حوزه فضای مجازی ورود کنند و مدیریت این بخش را به عهده بگیرند و از فعالان این بخش که مجوز ندارند دعوت می کنیم که از وزارت ارشاد مجوز گرفته تا حمایت های آن وزارتخانه بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: باید با تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی توسط رسانه های مجوزدار و اهالی رسانه تأثیرگذاری خود را نشان دهند.

زارع بیان داشت: در نظر داریم مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را در سه منطقه استان برگزار کنیم و با توجه به محدویت های کرونایی تلاش می کنیم تا این مراسم به صورت شایسته برگزار شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها رسالت اصلی خود را که نقد منصفانه است سرلوحه کار قرار دهند که البته این نقد باید آگاهانه و همراه با راهکار باید تا بتوانیم به توسعه استان و شهرستان کمک کنیم. ‌

فرماندار شهرستان نکا نیز در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران به ویژه در ایام کرونا و انتخابات گفت: نقش رسانه ها در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

عبدالجواد توحیدی فضای مجازی را در اصل فضای حقیقی دانست و افزود: مسئولین و مردم و اهالی رسانه باید از کارکرد این فضا و قابلیت های آن آشنایی داشته باشند و ضروری است متولیان برای این بخش، قانون تصویب کرده تا بتوان از این ظرفیت بالا استفاده درست کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه