English

فرماندار چالوس:

رسانه های منتقد بهترین دوستان من هستند / نقد منصفانه را برای ارتقاء چالوس می پذیرم

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه رسانه های منتقد بهترین دوستان من هستند، اظهار داشت: نقد منصفانه را برای ارتقاء چالوس می پذیرم.

رسانه های منتقد بهترین دوستان من هستند / نقد منصفانه را برای ارتقاء چالوس می پذیرم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید رسول حسینی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران، هیأت مدیره تعاونی نوین پندار رسانه غرب مازندران و مدیران مسئول رسانه مستقر در منطقه و جمعی از پیشکسوتان خبر با قدردانی از زحمات رسانه ها در امر اطلاع رسانی، اظهار داشت: وضعیت کرونایی چالوس خوب نیست و بیماران زیادی بستری هستند و تلاش داریم تا این شرایط را مدیریت کنیم و بیش از این مشکل ساز نشود.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو در 28 خرداد 1400، ادامه داد: جلسات موردنظر و لازم در همین راستا برگزار شد تا کارها بهتر پیش برود تا انتخاباتی پرشور و نشاط داشته باشیم.

فرماندار چالوس به نقش و اهمیت رسانه در پیشبرد اهداف و توسعه بخشی منطقه اشاره کرد و گفت: برای تحقق کامل شعار سال باید ارتباط میان مردم، رسانه ها و دولت به خوبی حفظ شود.

حسینی فرماندار چالوس

وی تأکید کرد: به عقیده من، مخالفان بهترین دوستان هستند چون آنها به خوبی مسائل را می بینند و نقد می کنند و در نتیجه بهترین هشدارها را می دهند و کسی که بهره عقلی داشته باشد از این فرصت استفاده می کند و بنابراین من هم از این ظرفیت استقبال می کنم تا بهره لازم را ببرم.

حسینی با بیان اینکه نقد منصفانه رسانه ها را برای ارتقاء همه جانبه چالوس می پذیرم، تصریح کرد: باید برای توسعه و آبادانی چالوس تمرکز بیشتری داشت و به همین منظور رسانه ها کمک کنند و چشم بینا و گوش شنوا فرمانداری چالوس باشند.

وی با اشاره به اینکه اول شدن را ملاک عمل قرار دهیم و این موضوع را در همه ابعاد ببینیم، افزود: تلاش می کنیم تا شورای روابط عمومی را در شهرستان چالوس فعال و راه اندازی کنیم.

حسینی فرماندار چالوس 1

فرماندار چالوس در پایان گفت: تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان عرصه خبر و رسانه شهرستان چالوس از برنامه های اصلی من است و منتظر هستیم تا شرایط کرونایی از این وضعیت خارج شود به طوری که به ما اجازه برگزاری جلسه ای در این زمینه را بدهد، در اولین فرصت این کار انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی