English

فرماندار چالوس تاکید کرد:

ضروت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان چالوس

فرماندار چالوس بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان ، مسافران و اصناف در سطح این شهرستان تاکید کرد.

ضروت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سید رسول حسینی در حاشیه بازدید از جاده چالوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت شهرستان چالوس از نظر سطح رنگ بندی در موضوع کرونا زرد است اما این وضعیت شکننده بوده و رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت همه باشد.

وی ادامه داد: تحت هر شرایطی باید از عادی انگاری جلوگیری شود و پرهیز از میهمانی رفتن و میهمانی دادن باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

حسینی بیان داشت: تمام پروتکل های بهداشتی که مد نظر ستاد مبارزه با کرونا است باید در سطح شهرستان انجام دهد و نباید به راحتی از این موضوع مهم گذر کنیم زیرا شرایط شکننده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: با توجه به اینکه حضور گردشگر و مسافر در شهرهایی که در حالت زرد قرار دارند ممنوع نیست لذا درخواست ما از همه این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: وضعیت بهداشتی عوارضی آزاد راه تهران شمال در قطعه 4 مناسب نیست و مسئولین مربوطه باید هر چه سریعتر از نظر بهداشتی آن مکان را سروسامان دهند .

حسینی بیان داشت: نظارت ستاد مبارزه با کرونا شهرستان چالوس در بخش های مختلف شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.

فرماندار چالوس تاکید کرد: تمام نیروهای امدادی ، راهداری و هلال احمر در آماده باش قرار دارند و در مسیر جاده کندوان  و سطح شهر مرزن آباد ، چالوس و هچیرود مستقر می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی