English

صفدر سلطانی:

ورزش‌ها باید تلفیقی از پیوست‌های فرهنگی داشته باشند

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: ورزش زورخانه‌ای از جمله ورزش‌هایی است که هدف همه جانبی گری را در بردارد و در بردارنده رسوم ادب و احترام و معنویت است.

ورزش‌ها باید تلفیقی از پیوست‌های فرهنگی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امسال در حوزه نیروی انسانی ۲۳۵ معلم تربیت بدنی و ۲۸۰ معلم سلامت در آزمون استخدام آموزش و پرورش به کارگیری خواهند شدند.

سلطانی این سخنان را در مراسم تجلیل از فعالان و ادارات برتر در برنامه‌های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در این طرح ۸۴ میلیارد تومان به ادارات آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرده است که به بازسازی زمین‌های ورزشی و امکانات ورزشی  پرداخته می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ورزش زورخانه‌ای از جمله ورزش‌هایی است که هدف همه جانبی گری را در بردارد و در بردارنده رسوم ادب و احترام و معنویت است.

سلطانی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: ورزش‌ها باید تلفیقی از پیوست‌های فرهنگی باشد ارتباط دانش آموزان برای دبیران ورزشی باعث تاثیر گذاری عمیق در شخصیت دانش آموز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه