English

علی صلاحی:

باران و سیل راه ۲۰ روستای کلات را مسدود کرد

فرماندار کلات بیان کرد: با توجه به انسداد جاده اصلی کلات - مشهد، شب گذشته حدود هزار دستگاه خودرو پشت سیلاب چندین ساعت گرفتار و معطل شدند.

باران و سیل راه ۲۰ روستای کلات را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی صلاحی فرماندار کلات در خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: این راه ها در پی بروز بارندگی‌های اخیر و وقع سیلاب همچنان مسدود است که نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی این جاده‌ها هستند.

صلاحی در ادامه این خبر گفت: هم اکنون برق روستایی و شهری در این شهرستان برقرار است، اما به دلیل آسیب دیدگی تاسیسات آب شرب، هشت روستا فعلا با بطری آب معدنی و تانکر آبرسانی می‌شوند و اب اشامیدنی ۱۶ روستا هم اکنون قطع شده است..

فرماندار کلات در خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با توجه به انسداد جاده اصلی کلات - مشهد، شب گذشته حدود هزار دستگاه خودرو پشت سیلاب چندین ساعت گرفتار و معطل شدند.

وی در ادامه این خبر متذکر شد شد: ۵۰ خانوار از سرنشین‌های این خودرو‌ها در ۲ سالن ورزشی و یک خوابگاه در شهرستان اسکان اضطراری داده شدند.

فرماندار کلات در خراسان رضوی با اشاره به آب گرفتگی در برخی منازل روستایی کلات، یادآوری کرد: سه دستگاه خودروی سواری، ۲ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه ادوات کشاورزی به دلیل قرار گرفتن در مسیر جریان سیل اخیر از بین رفته است.

صلاحی در خاتمه خاطرنشان کرد: تلف شدن ۱۰۰ راس دام سبک در ۲ روستای کلات  و البته میزان خسارت وارد شده به بخش‌های کشاورزی و دامداری شهرستان بیش از این مقدار است و برای جمع بندی میزان خسارت سیل زمان لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه