English

محسن نجات:

سیل اخیر به ۱۰ شهرستان خراسان رضوی خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استاندری خراسان رضوی بیان کرد: پس از اعلام گزارش خسارتها توسط فرمانداران، جمع بندی میزان زیان وارده از ناحیه سیلاب به خراسان رضوی اطلاع رسانی خواهد شد.

سیل اخیر  به ۱۰ شهرستان خراسان رضوی خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران استاندری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در پی بارش‌های ۲ روز گذشته ۱۰ شهرستان گناباد، فیروزه، سبزوار، چناران، کلات، مشهد، درگز، تربت حیدریه، قوچان و نیشابور خسارت دیدند که بیشترین این آسیب‌ها مربوط به شهرستان‌های گناباد و فیروزه بوده است.

نجات در ادامه تشریح برخی از خسارت های ناشی از سیل اخیر در استان خراسان رضوی اضافه کرد: در شهرستان فیروزه راه های ارتباطی روستایی، مزارع، شبکه توزیع آب شرب و برق و زیرساختهای کشاورزی آسیب دید، ۲ باب منزل مسکونی روستایی تخریب شد و براساس برآورد اولیه فرمانداری ۶۰ میلیارد ریال به سایر حوزه ها خسارت وارده آمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندری خراسان رضوی همچنین متذکر شد و گفت: در برخی از مناطق شهرستان گناباد نیز به باغ ها و زیرساختهای حوزه راه حدود ۴۰ درصد آسیب وارد شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اثر سیلاب یک دستگاه کامیون در تربت حیدریه واژگون و یک نفر زخمی شد، همچنین ۲ دستگاه خودرو سواری نیز بر اثر شدت بارش ها واژگون شد که این حوادث مجروحی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندری خراسان رضوی یادآور شد: خوشبختانه آسیبها در شهرستان مشهد تنها منحصر به آب گرفتگی و بروز سیلاب در مناطق روستایی بخش رضویه بود و در دیگر نقاط این شهرستان حادثه ای نداشته ایم.

نجات در خاتمه این خبر با اشاره به اظهار نظر نهای این خسارت‌ها خاطرنشان کرد : پس از اعلام گزارش خسارتها توسط فرمانداران، جمع بندی میزان زیان وارده از ناحیه سیلاب به خراسان رضوی اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه