English

محمد صفایی دلویی:

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن و سوله دستگاه تصفیه آب بجستان

نماینده مردم گناباد بیان کرد: این طرح از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور اجرا می شود، اعتبارات آن به صورت نقدی تامین و در قالب اوراق قرضه نخواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن و سوله دستگاه تصفیه آب بجستان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی دلویی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و سوله دستگاه تصفیه آب بجستان، در راستای مصوبات سفر اخیر رییس‌جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.

صفایی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث مخزن و دستگاه تصفیه آب این شهرستان تاکید کرد: افزایش کیفیت و تامین آب شرب سالم همواره یکی از مطالبات مردم و مسوولان شهرستان بجستان در سالهای گذشته بوده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان تصریح کرد: بر این اساس برای کاهش مشکلات تامین آب شرب سالم و بهداشتی طبق پیگیرهایی با مسوولان ذیربط استانی و ملی، احداث مخزن ذخیره آب و دستگاه و سوله تصفیه آب به عنوان یکی از مصوبات این سفر قرار گرفت و اعتبار آن تامین شد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه این طرح از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور اجرا می شود، اعتبارات آن به صورت نقدی تامین و در قالب اوراق قرضه نخواهد بود و این از نقاط شاخص اجرای آن است.

صفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر نیرو قرار شد که این طرح در سریعترین زمان ممکن احداث و حداکثر تا دهه فجر سالجاری به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه