English

جواد بهارآرا:

لزوم تغییر در مدیریت سنتی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی بیان کرد: باید موارد مربوط به تیم‌ها و اعزام آنان در مسابقات کشوری را تقویت کنیم و علاوه بر این موضوع باید به سمت متنوع‌سازی درآمدها حرکت کرد.

لزوم تغییر در مدیریت سنتی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد بهارآرا سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: معتقدم این هیات نیاز به تغییرات و دور شدن از فضای سنتی خود دارد.

جواد بهارآرا در ادامه افزود: در یک هفته اخیر با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و رییس فدراسیون بدنسازی کشور در ارتباط بوده‌ام و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان و رییس فدراسیون بدنسازی اعلام کرده‌اند که به طور کامل از هیات استان حمایت خواهندکرد و قرار شده هفته آینده در تهران امتیازاتی را برای هیات استان کسب کنم.

سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی ادامه داد: قدردان ورزشکارانی هستم که هیچ دغدغه‌ای جز وفاق عمومی و خرد جمعی در جامعه بدنسازی خراسان رضوی ندارند و فقط به دنبال این هستند تا هیات بدنسازی خراسان رضوی که هیاتی عالی مقام است، به جایگاه‌های بالاتری ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به عنوان سرپرست هیات بدنسازی خراسان رضوی قول می‌دهم در جایی که اختلاف نظر وجود داشته باشد، ورزشکاران و اعضای هیات بدنسازی استان نظر نهایی را بدهند.

بهارآرا همچنین متذکر شد: اعضای هیات بدنسازی استان تاکید داشتند که بخش‌نامه‌ها باید حتما رعایت شود و مدیریت سنتی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پس از سال‌ها نیاز به تغییر در نگرش دارد.

سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی ابراز کرد: زمانی در مجموعه هیات بدنسازی استان افراد تحصیل کرده دانشگاهی کمی وجود داشتند و در حال حاضر قهرمانان مطرحی با عالی‌ترین مدارک دانشگاهی در اختیار داریم که می‌طلبد با چنین ظرفیتی روش‌های مدیریتی در این هیات تغییر کند.

وی تاکید کرد: باید موارد مربوط به تیم‌ها و اعزام آنان در مسابقات کشوری را تقویت کنیم و علاوه بر این موضوع باید به سمت متنوع‌سازی درآمدها حرکت کرد و اگر درآمدهای هیات بر روی برگزاری دوره‌های آموزشی متمرکز شود اتفاق به خصوصی رخ نخواهد داد و در آینده باعث دلخوری مربیان هیات بدنسازی استان خواهد شد.

سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی ادامه داد: باید در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی چارچوب قانون‌مندی مشخص کنیم تا پیش از اینکه فردی وارد عرصه مربی‌گری شود، مسیر مشخصی را طی کرده باشد و شخصی که با حضور در دوره‌های مجازی مدرک مربی‌گری گرفته باید در باشگاه‌ها آموزش بدنسازی بدهد؟

بهارآرا یادآور شد: مجمع هیات بدنسازی خراسان رضوی باید به موقع تشکیل شود و حساب‌ها در اختیار اعضای مجمع قرار گیرد و دوستان ذی‌ربط جهت نظارت به حساب‌های هیات مراجعه کنند و اگر شفاف‌سازی کنیم به ما اعتماد خواهند کرد و سپس اسپانسرها و حامیان مالی پای کار می‌آیند، چون می‌دانند پول‌هایشان در همان جایی که می‌خواهند هزینه شده است.

وی متذکر شد: برنامه‌ریزی مستمر در زمینه استعدادیابی از وظایف هیات بدنسازی استان است. باید در این هیات رویه‌ای حاکم شود که با بخش‌های دانش‌آموزی در ارتباط قرار گیرد تا استعدادها شناسایی شده و مورد حمایت قرار بگیرند.

سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی گفت: آن وقت است که ورزشکاران فاخر این استان احساس خواهند کرد که وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند و هیات بدنسازی به جای اینکه وارد کارهای ریزتر شود، باید برای استعدادیابی ژنتیکی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد.

 بهارآرا خاطرنشان کرد: هیات بدنسازی استان پس از سال‌ها فعالیت هیچ مکانی برای خودش ندارد، درحالی‌که کاراته، ووشو، کشتی و... یک مکان مخصوص به خود دارند و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان باید در راستای اهداء یک مکان دائمی و مناسب به این هیات استانی حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر