English

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

استعدایابی ورزشی رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اهمییت استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح استعدایابی رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

استعدایابی ورزشی  رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محرم روزبه  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اهمییت استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح استعدایابی رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با بیان این‌که همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش است، اظهار کرد: استعدادیابی ورزشی در همه رشته ها در اولویت قرار دارد.

روزبه تصریح کرد: با توجه به اینکه استعدادیابی فرآیندی علمی و هدفمند است، کودکان و نوجوانان از طریق برخی آزمون‌ها و معیارهای استاندارد ارزیابی خواهند شد و برای حضور در رشته‌های ورزشی که مناسب آنها  بوده و درصد موفقیتشان در آن بیش‌تر است، تشویق و هدایت خواهند شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این‌که این طرح به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نگاه ویژه‌ای به حوزه استعدادیابی در رشته‌های ورزشی دارند که با تاکید مدیرکل این طرح کاملا رایگان زیر نظر مربیان استعدایاب آقا و خانم برگزار می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: خانواده ها و متقاضیان حضور در این پویش می‌توانند برای حضور و کسب اطلاع از این طرح از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه