English

سلطانی فر:

تلاش می کنیم جامعه ای بانشاط و سالم داشته باشیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

تلاش می کنیم جامعه ای بانشاط و سالم داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج،  مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (22 مهر) در همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: باور جدی داریم که اگر در مسیر توسعه اجتماعی و انسانی، سرمایه‌گذاری برای سلامت جسم و روح مردم انجام می‌شود یک چندم سرمایه‌گذاری برای درمان آنها خواهد بود‌.

سلطانی فر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در توسعه ورزش همگانی سه برنامه را دنبال کردیم. برنامه ورزش تابستانه در همه شهرستان‌ها که شامل مراسم پیاده‌روی، کوهنوردی، ورزش‌های محلی و بومی بود که پوشش ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفری داشت.

وی ادامه داد: برنامه ورزش روستاییان تحت عنوان جام خوشه چین با پوشش ۱.۵ میلیون نفری که  برای رقابت رشته‌های محلی و بومی شروع شده است و تا دهه فجر نتایج آن مشخص می‌شود. همچنین برنامه المپیک استعدادهای برتر برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال با هدف گسترش ورزش همگانی و استعدادیابی دو سال است که انجام می‌شود.

گفتنی است، همایش پیاده‌روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت  صبح امروز با حضور وزرای بهداشت و ورزش و شهردار تهران و مدیر کل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه