English

غلامعلی رستم‌نیا:

سند طرح هادی ۹۶ درصد روستاهای سبزوار تهیه شده است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش عمران روستایی دو وظیفه عمده تهیه و اجرای طرحهای هادی در روستاها را به عنوان سند توسعه روستا بر عهده دارد.

سند طرح هادی ۹۶ درصد روستاهای سبزوار تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی رستم‌نیا مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار در خبری اطلاع داد: تاکنون برای ۹۶ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان، سند طرح هادی تهیه شده است.

رستم‌نیا در ادامه این خبر تصریح کرد: با تهیه چهار طرح هادی جدید از مجموع ۹۲ روستای شهرستان سبزوار، اکنون ۸۸ روستا دارای طرح هادی مصوب شده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار همچنین متذکر شد: از روستاهای دارای طرحها هادی مصوب سبزوار، ۵۸ روستا واجد شرایط بازنگری بودند که ۳۱ روستا از این تعداد طی دو سال گذشته بازنگری شده و پنج روستا نیر در دست بازنگری است.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای طرحهای هادی در۱۰ روستای سبزوار با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال در دست اقدام است که با اتمام آنها، روستاهای برخوردار از اجرای طرح هادی در این شهرستان به ۳۵ روستا با شاخص ۳۸ درصد می‌رسد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش عمران روستایی دو وظیفه عمده تهیه و اجرای طرحهای هادی در روستاها را به عنوان سند توسعه روستا بر عهده دارد.

رستم‌نیا خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرحهای هادی توسعه و عمران روستاها، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات بهبود مسکن روستاییان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه