English

طرح هادی در بیش از ۱۰۰۰ روستای کردستان تهیه شده است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: طرح هادی روستایی در یک هزار 353 روستای استان کردستان تهیه شده است.

طرح هادی در بیش از 1000 روستای کردستان تهیه شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رضا قادری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه کردستان با اشاره به سالروز افتتاح حساب 100 و چهل و دومین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار کرد: بنیاد مسکن در 21 فروردین 58 به فرمان امام تاسیس شد که مولود انقلاب اسلامی است و به همین مناسبت طرح‌های مختلفی را در سطح استان افتتاح خواهد کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان افتتاح 50 واحدی مسکن محرومین با اعتبار 70 میلیارد ریال را از برنامه‌های بنیاد مسکن خواند و افزود: افتتاح سه طرح هادی روستایی با اعتبار 17 میلیارد و 320 میلیون ریال نیز در روستاهای دیواندره‌، دهگلان و سروآباد در این ایام انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: چهل و شش هزار و نهصدمین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی از طرح‌‌هایی است که به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان واگذاری 86 هزار و سیصدمین جلد سند مالکیت مسکن روستایی و شهری را از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن استان برشمرد.

قادری با اشاره به خدمات 42 ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: بازسازی 24 هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق جنگ زده استان، احداث 40 مجموعه اردوگاه،پاسگاه و پناهگاه در مناطق جنگی استان در متراژ 38 هزار و 309 مترمربع و احداث 46 هزار و 900 واحد مسکن در روستاهای استان را از خدمات بنیاد مسکن استان اعلام کرد.

وی تعمیرات 23 هزار و 740 واحد مسکن در روستاهای استان، بازسازی یازده هزار و 50 واحد مسکونی در مناطق حادثه دیده کشور و تعمیر 14 هزار و 436 واحد مسکن در مناطق حادثه دیده کشور از جمله بم، لرستان و کرمانشاه را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن کردستان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بیمه کردن هفت هزار واحد مسکونی روستایی در روستاهای استان و تهیه طرح هادی روستایی در یک‌هزار و 353 روستای استان توسط بنیاد مسکن کردستان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان عنوان کرد: آغاز احداث سه هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت و احداث 4 هزار و 511 مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان کردستان نیز توسط این بنیاد انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه