English

سردار ابراهیم قربان‌زاده:

دستگیری ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در راستای برقراری نظم و امنیت شایسته شهر مشهد به ۱۲ نفر از افراد سابقه‌دار، راهنمایی و تذکر لازم مبنی بر نظارت لازم بر رفتار و اعمال آنها داده شد.

دستگیری ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار ابراهیم قربان‌زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت و درگیری خیابانی در مناطق مختلف شهر مشهد دستگیر شدند.

سردارقربان‌زاده همچنین در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: این متهمان پرونده‌های شرارت و درگیری خیابانی و تحت تعقیب طی عملیات گسترده در قالب طرح تمهیدات ویژه انتظامی نوروزی پلیس مشهد در محدوده‌ خیابانهای آبکوه، پیروزی، الهیه و سایر مناطق این کلانشهر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین در راستای برقراری نظم و امنیت شایسته شهر مشهد به ۱۲ نفر از افراد سابقه‌دار، راهنمایی و تذکر لازم مبنی بر نظارت لازم بر رفتار و اعمال آنها داده شد.

سردارقربان‌زاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد تا امنیت لازم برای زائران و مجاوران بارگاه رضوی فراهم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه