English

یعقوبعلی نظری:

اولویت‌های مهم دولت سیزدهم، توسعه مناطق مرزی و محروم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال، یک هزار و ۲۰۹ طرح عمرانی و اقتصادی در خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

اولویت‌های مهم دولت سیزدهم، توسعه مناطق مرزی و محروم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: توسعه مناطق مرزی و محروم یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است و یک هزار و ۲۰۹ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه مبارک فجر در این استان افتتاح خواهد شد.

نظری این سخنان را در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی و در سفر به شهرستان تایباد اظهار کرد و ادامه داد: باید از همه امکانات موجود در دستگاه‌های اجرایی استان، برای به حداقل رساندن مشکلات پیش روی مناطق کم برخوردار خراسان رضوی و برخی از شهرستانها استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: همزمان با دهه فجر امسال، یک هزار و ۲۰۹ طرح عمرانی و اقتصادی در خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و در دهه فجر امسال برای این تعداد طرح عمرانی، اقتصادی و زیرساختی در خراسان رضوی اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به شرایط شهرستان‌های استان خراسان رضوی نسبت به شیوع بیماری کرونا برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد تا مردم استان در نهایت رعایت دستورالعمل های بهداشتی بتوانند یک روز تاریخی دیگری را رقم بزنند.

شایان ذکر است که: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان رضوی پنج طرح عمرانی و خدماتی در پایانه مرزی دوغارون تایباد به بهره برداری رسید.

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: این طرح های عمرانی و زیرساختی شامل محوطه انتقال کالا، مسیر هدایت آب های سطحی، تحویل ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی، تصفیه خانه فاضلاب و ۲ ستون برج نوری است.

نصری همچنین تاکید کرد: این تعداد طرح در مرحله دوم توسعه پایانه مرزی دوغارون به بهره برداری رسیده که برای نهایی شدن این پروژه ها ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که نقش بسزایی در ارائه خدمات در حوزه صادرات و ترانزیت کالا و تعاملات اقتصادی با تجار و سرمایه گذاران ۲ کشور ایران و افغانستان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه