English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی جوی آرام و پایدار در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تا سه روز آینده پدیده جوی خاص در خراسان رضوی وجود ندارد اما در نواحی شرقی این استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی جوی آرام و پایدار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در حال حاضر جو آرام و پایدار پدیده غالب در این استان است.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: تا سه روز آینده پدیده جوی خاص در خراسان رضوی وجود ندارد اما در نواحی شرقی این استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای مشهد سالم است اما پایداری جو تا روز چهارشنبه سبب افزایش میزان آلاینده‌ها و ایجاد هوای ناسالم در مناطق صنعتی استان به ویژه در مشهد خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: دمای هوای خراسان رضوی  تا روز پنجشنبه افزایش پیدا می‌کند و به تدریج از سرمای هوا کاسته و هوا گرم‌تر می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج درجه زیر صفر تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به دمای هوای کلانشهر مشهد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود ۲ درجه زیر صفر می‌رسد.

وی همچنین یادآور شد: ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان‌های بردسکن، بجستان و فریمان با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه