English

مجتبی علوی مقدم:

حل مشکلات کارگران گامی موثر در مسیر پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بیان کرد: زیربنای رشد اقتصادی هر کشوری با تلاش و جدیت کارگران محقق می شود و باید نسبت به رفع مشکلات آنها توجه بیشتری شود.

حل مشکلات کارگران گامی موثر در مسیر پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی علوی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: حل مشکلات کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید و جهاد اقتصادی، گامی موثر در مسیر پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی از آن است.

سیدمجتبی علوی مقدم درگرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از لازمه های رونق تولید و جهش اقتصادی، توجه به معیشت و اقتصاد کارگران و صنعتگران خراسان رضوی است.

وی تصریح کرد: کارگران جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، این قشر زحمتکش برای پویایی و حرکت چرخ‌های صنعت و اقتصاد کشور از جان و هستی خود مایه گذاشته‌اند.

فرماندار سبزوار گفت: تلاش و پشتکار کارگران در پیشگاه خداوند متعال اجر دارد و مردم هم قدردان زحمات کارگران هستند و مسوولان نیز باید به وضعیت کارگران توجه لازم را داشته باشند.

علوی مقدم  افزود: زیربنای رشد اقتصادی هر کشوری با تلاش و جدیت کارگران محقق می شود لذا باید نسبت به رفع مشکلات آنها و ساماندهی معیشت و اقتصاد کارگران توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی و در یک سال گذشته، مشکلات زیادی را به ویژه برای کارگران و بخش اصناف ایجاد کرده است که در این راستا تاکنون تسهیلاتی به مشاغل متضرر از کرونا پرداخت شده است.

رییس اداره تامین اجتماعی سبزوار نیز در این مراسم عنوان کرد: هم اینک سه هزار و ۵۱۷ کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی سبزوار برخوردار هستند.

حمیدرضا امینیان افزود: کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و  هم اکنون هیچ کارگر ساختمانی در این شهرستان که درخواست بیمه داشته باشد در صف انتظار قرار ندارد.

وی در خاتمه این جلسه اضافه کرد: اداره تامین اجتماعی سبزوار، پس از تایید کارگران ساختمانی از سوی انجمن صنفی کارگران، هیچ محدودیتی برای بیمه کردن آنان ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر