English

رضا خواجه نائینی:

اقدامات شهرداری مشهد در مقابله با کرونا افزایش پیدا کرد

رییس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در مشهد، مقرر شد طی ۲ هفته آینده اقدامات و نظارتهای ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف خدمات شهری اعمال شود.

اقدامات شهرداری مشهد در مقابله با کرونا افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا خواجه نائینی رییس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد اعلام کرد: با عنایت به پیام شهردار محترم مبنی بر وضعیت شهر مشهد از لحاظ شیوع ویروس کرونا که ١٤ روز سخت را در پیش رو خواهیم داشت و با توجه به افزایش شمار بیماران بستری ناشی از کرونا در مشهد ، مقرر شد طی ۲ هفته آینده به‌صورت خاص اقدامات و نظارتهای ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف خدمات شهری اعمال شود.

رضا خواجه نائینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد ادامه داد: در این مدت در بخش حمل‌ و نقل عمومی نیز باید نظارت‌ها شدت بیشتری پیدا کند و در بخش پارک‌ها نیز باید از هر نوع تجمع مردم در این مکان‌ها جلوگیری کرد و با تجمع کنندگان نیز برخورد قاطعی صورت گیرد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد گفت: در حوزه کارکنان شهرداری مشهد نیز بخشنامه ۵۰ درصد دورکاری باید به‌صورت دقیق رعایت شود و در طول این مدت کارگاه پروژه‌های غیرضروری نیز به تاکید شهردار تعطیل خواهد شد و مراجعه شهروندان نیز بنا بر آن شد که در طی این ۲ هفته، پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه شهرسازی و پروانه به‌صورت الکترونیکی باشد.

خواجه نائینی در خاتمه افزود: در حوزه الیت نیز مقرر شد اگر شورا مصوب کند در طی این ۲ هفته نیروهای الیت نیز در اختیار قطار شهری و اتوبوسرانی قرار بگیرند تا در بخش نظارت بر ناوگان‌های حمل ‌و نقل عمومی مشغول به فعالیت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر