English

مهدی قلیان اول:

۱۸ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز و قرمز تیره کرونایی قرار دارند

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: روند افزایشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی همگام با موج چهارم رو به افزایش است و شهرستانهای قوچان، سبزوار و گناباد در وضعیت قرمز تیره قرار دارند و با اوجگیری تعداد بستری شدگان رو به رو هستیم.

۱۸ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز و قرمز تیره کرونایی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون وضعیت کرونایی در ۱۸ شهرستان خراسان رضوی قرمز است که از این تعداد سه شهرستان به رنگ قرمز تیره درآمده‌اند، مشهد و ۱۴ شهرستان دیگر خراسان رضوی هم در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند.

مهدی قلیان اول امروز اعلام کرد: بر اساس اعلام نرم افزار ماسک شهرستانهای قوچان، سبزوار و گناباد در وضعیت قرمز تیره قرار دارند و با اوجگیری تعداد بستری شدگان کرونا رو به رو هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۶ شهرستان تایباد، خواف، رشتخوار، زاوه ، فریمان و صالح آباد  خراسان رضوی در وضعیت زرد و ۹ شهرستان سرخس، باخرز، جغتای، فیروزه، داورزن، چناران، خلیل آباد، کوهسرخ و خوشاب در وضعیت نارنجی از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید ۱۹ در خراسان رضوی همگام با موج چهارم شیوع ویروس کرونا افزود: تعداد بستری های روزانه در خراسان رضوی هم اکنون به ۳۴۱ نفر افزایش یافته است و این در حالی است که این تعداد در ابتدای فروردین ماه ۱۳۰ نفر بوده است. و تعداد مراجعان به بخشهای سرپایی با علایم مشکوک کرونا در مراکز منتخب کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سه هزار و ۲۰۰ نفر در روز می باشد.

مهدی قلیان در خاتمه اضافه کرد: هم اکنون  هزار و ۴۴۸ بیمار از مبتلایان به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری و ۲۹۷ نفر از آنان در بخشهای مراقبتهای ویژه تحت معالجه هستند و تعداد فوتی ها نیز همچنان ۲ رقمی است و روند افزایشی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه