English

مهدی قلیان اول:

تعداد بستری شدگان کرونایی خراسان رضوی از ابتدای سال، سه برابر شده است

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: تعداد مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کرونا در حال افزایش است و تعداد فوت شدگان نیز ۲ رقمی شده و روند افزایشی آن ادامه دارد.

تعداد بستری شدگان کرونایی خراسان رضوی از ابتدای سال، سه برابر شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی در بخشهای بستری و سرپایی و همچنین فوتی ها همچنان ادامه دارد و تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در بخشهای مراقبتهای ویژه‌ خراسان رضوی ۲۶۵ نفر است.

مهدی قلیان اول اظهار کرد: هم اکنون  تعداد کل بستری شدگان ناشی از کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی هزار و ۴۲۴ نفر است که این میزان در ابتدای امسال ۴۸۰ نفر بود و تعداد مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کرونا در مراکز جامع سلامت‌ همچنان در حال افزایش است و با کمال تاسف تعداد فوت شدگان نیز ۲ رقمی شده و روند افزایشی آن ادامه دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مهدی قلیان در انتها تصریح کرد: به مردم عزیز توصیه می کنم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هر گونه علایم سرماخوردگی یا گوارشی را کرونا تلقی کنند مگر خلاف آن ثابت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی