English

هاشم صیامی:

با انجام دقیق پروتکل‌های بهداشتی، رقابت‌‌های بین‌المللی دو و میدانی در مشهد برگزار خواهد شد

رییس فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: این مسابقات بین المللی، یک فرصت طلایی برای ورود ورزشکارانمان به رقابت‌های المپیک است؛ این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان از شنبه آغاز خواهد شد.

با انجام دقیق پروتکل‌های بهداشتی، رقابت‌‌های بین‌المللی دو و میدانی در مشهد برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: با وجود وضعیت قرمز کرونایی شهر مشهد، تمهیدات لازم برای برپایی رقابت‌های دو و میدانی بین‌المللی اندیشیده شده و پروتکل‌ها رعایت خواهد شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: با توجه به وضعیت برگزاری رقابت‌‌های بین‌المللی دو و میدانی در مشهد اظهار باید پروتکل‌های بهداشتی را تشدید کرده و برابر آنها مسابقات را برگزار کنیم زیرا مسابقات بین‌المللی دو و میدانی و با حضور تیم‌های خارجی است و بلیت‌ها تهیه شده و تیم‌ها باید قبل از آمدن و هنگام ورود به هتل تست کرونا دهند.

وی ادامه داد: مسابقه فرصت طلایی برای ورود ورزشکارانمان به رقابت‌های المپیک است؛ این رقابت‌ها در بخش بانوان و آقایان در دو روز برپا می‌شود؛ رقابت‌های خانم‌ها از فردا و آقایان نیز از شنبه آغاز می‌شود.

صیامی گفت: این مسابقات در تقویم جهانی قرار گرفته و باید در شرایط فعلی مشهد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آن را برگزار کنیم.

در خاتمه وی افزود: این مسابقات نخستین مسابقاتی است که در فضای باز و به صورت بین‌المللی بعد از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در همان نخستین سال خود در تقویم رقابت‌های جهانی قرار گرفت و به این منظور برگزاری آن به بهترین شکل ممکن اهمیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر