English

استاندار خراسان رضوی وارد تربت حیدریه شد؛

محمدصادق معتمدیان در سفر یک روزه از شهرستان تربت حیدریه و توابع آن بازدید کرد

معتمدیان خطاب به مسئولان کدکن گفت: می بایست سیستم باغداری و فروش خام محصولات به صورت فرآوری درآید تا ارزش افزوده محصولات در منطقه نگه داشته شود.

محمدصادق معتمدیان در سفر یک روزه از شهرستان تربت حیدریه و توابع آن بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در آغاز سفر یک روزه خود به شهرستان تربت حیدریه به شهر رباط سنگ وارد شد و با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بازدید معتمدیان از تربت حیدریه

استاندار خراسان رضوی صبح پنجشنبه به هنگام ورود به شهرستان تربت حیدریه از سوی فرماندار و مسئولان این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.                                                                                         

وی گفت: مهمترین اولویت ما ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان است و برای این موضوع باید برنامه‌ریزی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی و برخی دیگر از مدیران استانی، معتمدیان را در این سفر همراهی می‌کنند.استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان تربت حیدریه از شهرهای بایگ، کدکن و روستای بسک بازدید خواهد کرد.

دیدار با خانواده های شهدای تربت حیدریه، ملاقات مردمی و جلسه جمع بندی سفر از مهم ترین برنامه های امروز سفر استاندار خراسان رضوی است.

استاندار خراسان رضوی در دیدار با محمدی بخشدار کدکن با بیان ظرفیت‌های مختلف کشاورزی و معدنی بخش کدکن، مشکلات این بخش بخصوص حوزه راهداری و راه اصلی چهار روستا و همچنین مسیر کدکن به نیشابور و کدکن به رباط سنگ  و مسیل‌ها و نبود دیوار ساحلی در جاده اصلی را بررسی کرد.

عباس عباسیان، مدیر مرکز جهاد کشاورزی کدکن هم به ظرفیت‌های بالای باغداری کدکن اشاره و از نبود صنایع فراوری و بسته بندی در حوزه باغات و کشاورزی بعنوان یکی از مشکلات اصلی باغداران یاد کرد.

همچنین علاقه مردم و جوانان کدکن به ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که منجر به اهدای یک قطعه زمین برای زورخانه شده و نیازمند تامین اعتبار برای ساخت آن است مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

معتمدیان، استاندار خراسان رضوی خطاب به مسئولان کدکن گفت: باید سیستم باغداری و فروش خام محصولات از روش سنتی خارج و محصولات را فراوری شود تا ارزش افزوده محصولات در منطقه نگه داشته و نصیب دلال نشود و فراوردی خرد و راه اندازی صنعت تبدیلی متناسب با وضعیت منطقه کدکن باید برنامه ریزی شود.

استاندار خراسان رضوی بصورت تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تماس و درخواست کرد تا برای احداث زورخانه کدکن مساعدت کند.

معتمدیان، همچنین از نزدیک با حضور در مرکز جامع سلامت شهر کدکن روند رسیدگی به بیماران و مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرارداد و پزشک مستقر در مرکز جامع سلامت امکانات و تجهیزات بیشتر بخصوص دستگاه الکترو شوک برای بیماران قلبی را درخواست کرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر