English

صیادی گفت:

تب سنجی در ورودی های استان خراسان رضوی انجام میگیرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: طرح غربالگری بیش از 8000 هزار نفر در ورودی های زمینی و ریلی و هوایی استان خراسان رضوی به جهت نظارت دقیق بر سلامت مسافران در این مبانی ورودی انجام پذیرفته شده و تا 31 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

تب سنجی در ورودی های استان خراسان رضوی انجام میگیرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در قالب  طرح نب سنجی در ورودی های استان خراسان،  ۲ قرارگاه مرزی در استان شامل مرز هوایی شهید هاشمی نژاد در بخش پروازهای خارجی و نیز مرز دوغارون در شهرستان تایباد برای استقرار نیروهای هلال احمر و اجرای این طرح انتخاب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، افزود: در این غربالگری ۵۸۸ مسافر خارجی مشکوک به ابتلا به بیماری کووید۱۹ تشخیص داده شدند که تستهای تشخیص کرونا از آنان توسط نیروهای علوم پزشکی انجام شد.

این تعداد مسافر خارجی در قالب طرح "مراقبت بهداشتی از مسافران مشکوک مبتلا به کرونا در مبادی مرزی" با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی تب سنجی  و پایش سلامتی شده‌اند.

وی اضافه کرد: این طرح ویژه تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۵ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۱ هزار و ۷۲۴ تن رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه