English

رضا آذریان گفت:

به مناسبت ولادت قمر بنی هاشم (س ) از جانبازان خراسانی ارتش تجلیل به عمل آمد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با هدف گرامیداشت سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (س) و روز جانباز، از چهار نفر از جانبازان خراسانی ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به مناسبت ولادت قمر بنی هاشم (س ) از جانبازان خراسانی ارتش تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ « رضا آذریان » فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با هدف گرامیداشت سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (س) و روز جانباز،  در دیدار تکریم و تجلیل چهار نفر از جانبازان خراسانی ارتش در دوران دفاع مقدس، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا و جانبازان دانست و اظهارداشت: جامعه امروز و نسل جوان می‌دانند مهم‌ترین دلیل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خاطر مجاهدت‌های رزمندگان، شهیدان و جانبازان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: نسل جدید کارکنان ارتش به‌عنوان اسوه و الگو به پیشکسوتان دفاع مقدس نگاه می‌کنند و همه ما وظیفه داریم رشادت جانبازان سرافراز را به نسل‌های آینده منتقل کنیم زیرا جامعه ایثارگری کشور به حضرت اباالفضل العباس (س) اقتدا کرد و در تاریخ ماندگار شد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ دوم جانباز « امیرمنصور خداوردی » به نمایندگی از جانبازان تجلیل شده خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های کشور در حوزه دانش دفاعی و ارتقای چشمگیر توان بازدارندگی تنها یکی از برکات حاصل از تجربیات دفاع مقدس بوده و همان‌طور که بنیان‌گذار کبیر انقلاب در سال‌های پایانی جنگ تحمیلی، نعمات و برکات منبعث از دفاع مقدس را نام می‌برد، امروزه حقانیت کلام امام دیگربار برای ملت ثابت‌شده است.

وی ادامه داد: جامعه ایثارگری کشور با مشاهده پایمردی و صلابت نیروهای مسلح در دفاع از کیان ایران اسلامی دلگرم به رفع مشکلات و امیدوار به آینده درخشان نظام اسلامی در چهل سال دوم انقلاب است.

در انتهای این دیدار، از سرهنگ بازنشسته جانباز 70 درصد «امیرمنصور خداوردی» سروان بازنشسته جانباز ۵۷ درصد «عباس توحیدی» از رزمندگان تیپ‌های مهندسی و بهداری لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه خراسان، سرهنگ بازنشسته جانباز ۷۰ درصد «مهدی عباسی دلویی» و هم‌چنین سروان بازنشسته جانباز ۴۵ درصد «جلال آرزومند» از رزمندگان تیپ ۳۷ زرهی شیراز با اهدای لوح، تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر