English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

جزئیات اجاره مسکن امیر سرتیپ احمد دادبین/ ارتش پیگیر موضوع است

با پیگیری خبرنگار موج مشخص شد که ماجرای اجاره مسکن امیر سرتیپ احمد دادبین، بدون هماهنگی با مقامات ارتش و با تصمیم شخصی وی صورت گرفته اما، برخی فرماندهان آجا و نزاجا در تلاش برای منصرف کردن فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش از این تصمیم هستند.

جزئیات اجاره مسکن امیر سرتیپ احمد دادبین/ ارتش پیگیر موضوع است

به گزارش اختصاصی خبرگزاری موج، یک فرمانده آجا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ماجرای تحویل خانه سازمانی توسط امیر سرتیپ احمد دادبین یک تصمیم شخصی است و بدون هماهنگی با مقامات ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی، تصریح کرد: امیر احمد دادبین یک‌سال است که بازنشسته شده‌ و مالک یک باب منزل شخصی در تهران است که در تصرف مستاجر قرار دارد، لذا با تصمیمات شخصی و خانوادگی اقدام به اجاره واحد مسکونی کرده که این اقدام واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشته است.

این فرمانده نظامی، تاکید کرد: امیر احمد دادبین فرمانده همه ما است و در دل تمامی پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران جا دارد، لذا مجموعه ارتش اصراری بر تخلیه منزل تحویلی به این فرمانده گرانقدر نیروی زمینی ندارد.

وی، خاطرنشان کرد: سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نیز نسبت به این موضوع حساسیت ویژه دارند و به این امر راضی نیستند، اما خب روحیات امیر دادبین مختص به خودشان است و باید دید می‌شود ایشان را راضی به ماندن کرد یا خیر.

او، افزود: صبح امروز جلسه‌ای پیرامون این موضوع برگزار شد و با توجه به شرایط جسمی امیر دادبین در تلاش هستیم که به محض اذن گفتگو، موضوع را با ایشان مطرح و از وی درخواست کنیم تا منزل سازمانی تحویلی را تخلیه نکنند.

وی، گفت: انشاالله تا ساعاتی دیگر، جزئیات موضوع و اقدامات صورت گرفته در پیامی اطلاع رسانی خواهد شد تا قلوب ما و دوست‌داران ایشان آرام گیرد.

دادبین

این فرمانده نظامی، گفت: به هر حال خانه همه ما ارتشیان ایران، خانه امیر دادبین است و تردید نداشته باشید که در تلاشیم تا ایشان را از این تصمیم منصرف کنیم. لذا امیدواریم که این درخواست مورد اجابت ایشان قرار گرفته و ساختمان تحویلی فعلی را ترک نکنند.

گفتنی است، طی روز گذشته، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، امیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و از فرماندهان خوش‌نام و نشان ۸ سال دفاع مقدس با حضور در یک آژانس مسکن، تقاضای اجاره یک باب منزل مسکونی کوچک را داشت، که با واکنش‌های فراوان و تعابیر متفاوتی در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی روبرو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ارتشی

    امیر دادبین از خوشنام‌ترین و مردمی ترین فرماندهان ارتش هستند و در دل ارتشیان و بخصوص پیشکسوتان جا دارد و بنده به نوبه ی خودم تا زنده ام مدیون زحمات‌این‌فرمانده خوب هستم ولله اگر بخواهد در تهران منزلی بزرگتر اجاره نماید تا ۱۰۰ میلیون تومان حاضرم‌بمدت ۲ سال به وی رهن منزل کمک کنم و امیر ما باید در قصر عشق و وطن پرستی زندگی کند و بگویم و بدانید تهران‌با‌تمام‌وسعت جایی برای سکونت امیردادبین‌نیست‌امیر عزیز تشریف بیاورید شیراز تا غلام‌ات‌باشیم‌الهی زنده باشی فرمانده عزیز . ارتشی با غیرت دوستت داریم بیا شیراز فدات شویم

  • ناشناس

    امیردادبین خیلی باصفاست معلوم شدروحیات دوران سرگردی اش درجبهه کردستان ؛نهنی بانه،بلفت ودوپازاسردشت را حفظ کرده

  • ابراهیم زارعی

    امیر دلها لطفا کاری نکنید که باعث خوشحالی بعضی از نا اهلها شود

  • علیرضا باقرنژاد

    تمام افتخار نظامی بودنم . به اینه که امیر احمد دادبین فرمانده من بوده . همیشه در قلب من خواهی بود سرباز مادر زاد وطن . خانه تو قلب سربازان نیروی زمینی ایران است. دوستت دارم

  • محسن ارژنگی

    خداقوت ای امیر دلاور. بی حکمت نبود که بشما لقب احمد بسیجی داده بودند. خدا یار و نکهدارت باشد. به احترام افکار و عمل مقدست تعظیم نموده و از راه دور دست شما را میبوسم. ارادتمند: محسن سرباز کوچک وطن که در سال 72 دوره 113 لیسانس را در مرکز پیاده شیراز که شما فرمانده مرکز بودید و بنده در خدمت حضرتعالی بودم و کلی درس از شما گرفتم.

  • ناشناس

    همه ما مسؤل ومكلف هستيم اين عزيزان جان بركف را روي دو چشمانمان جائ دهيم ، و نگذاريم اين عزيزان در مشيت بسر ببرد

  • محمدامین

    زنده و جاوید باد امیر سرتیپ عزیز

  • داریوش باقری

    ناشناس.من دوست دارم از نزدیک ایشان را ملاقات کنم نمیدانم چگونه میتوانم اینکار را انجام بدم

  • ناشناس

    یادمرحوم سرلشگرفیروزابادی افتادم که ویلای سازمانی وتحویل نمیدادبعد۲۲سال که رهبرورودکردبعداتحویل دادامیردادبین وبچه های ناجاهم دوسشدارن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه