English

فرمانده توپخانه ۴۴ ارتش اعلام کرد

برگزاری ۳۸ دوره مسابقات ارتش به میزبانی شهرستان خمینی شهر

فرمانده توپخانه ۴۴ ارتش ازبرگزاری ۳۸ دوره مسابقات ارتش به میزبانی شهرستان خمینی شهر خبر داد.

برگزاری ۳۸ دوره مسابقات ارتش به میزبانی شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج  از اصفهان ، امیر سرتیپ دوم فرمانده توپخانه ۴۴ ارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه  از ۹۰۰۰حافظ قرآن در کل نیروی ارتش خبر داد.

دادستانی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی  ۴۷هزار شهید به اسلام اهدا کرده است افزود: ۵۰ شهید از گروه توپخانه ۴۴ بوده است و از میان ۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهر ۴۰ نفر از نیروی زمینی ارتش بوده اند.

وی تصریح کرد: ارتشی مقتدر است که علاوه برداشتن ایمان دارای بصیرت نیز باشد وجوانان ما می دانند که با تکیه بر الله می توان یک ارتش مقتدر داشت و به گفته امام نیرویی که مقتدرانه عمل میکند نیروهای مسلح هستند و جوانان مابا تکیه بر الله در بحثهای  لوژستیکی عملیات، بازسازی وتعمیرات خدمات بسیار زیادی انجام داده اند.

فرمانده توپخانه ۴۴ارتش خاطرنشان کرد: در حوزه کارهای فرهنگی با توجه به نوع عقیدتی سیاسی ارتقا بینش سیاسی ودینی کارکنان ارتش از اهمیت برخوردار است هر  سه  شنبه به طور همزمان کلاسهای آموزش قرآن  در کل کشور برگزار می شود.

وی خبر داد: استانهای شرکت کننده در مسابقه اصفهان ،کرمان ،فارس و سیستان وبلوچستان هستندو ۳۰۰نفر از کارکنان و پایوران نیروی زمینی ارتش در  این مسابقات شرکت می کنند.

دادستانی اعلام کرد: مسابقه شامل حفظ کل قرآن کریم ،۲۰،۱۵،و۱۰ و۵ جزء ومسابقات اذان است.

ارتش

فرمانده توپخانه۴۴ ارتش افزود:  ۹۵۰۰نفر حافظ کل قرآن کریم در ارتش جمهوری اسلامی هستند.

برگزاری  مسابقات قرآن از  ۵تا ۷آذر در امامزاده سید محمد درخمینی شهر

 فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: محفل انس با قرآن کریم در تاریخ ۶ آذر در مکان دارالقران اهل البیت اجرا می شود که حجت الاسلام والمسلمین صالحی سخنران این محفل نورانی است ؛ قرائت پیام افتتاحیه آیت الله حسین مظاهری انجام می شود.

مسلم زاده گفت: ضمن درود بر پیامبر و آرزوی مجد وعظمت برای مقام معظم رهبری بسیار خرسندیم که در خدمت مجموعه ارتش در خمینی شهر هستیم، شهرستانی  که با اهداء ۲۳۰۰شهید و۲۱ شهید مدافع و وجود علمای بزرگی در شهرستان خمینی شهر نقش آفرینی داشتند.

وی اعلام کرد: خمینی شهر با داشتن  ۱۲۰ مرکز قرآنی و۱۰۰۰حافظ و ۱۰۰قاری در بین شهرستانها درخشیده است.

فرماندارشهرستان خمینی شهر در بحث تکمیل پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد:  شهرستان خمینی شهر بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر جمعیت  از نظر تراکم دومین شهرستان کشور است و می تواند با پتانسیلی که دارد در تمام عرصه ها ظهور کندبا  وجود خیرینی که در شهرستان وجود دارد این شهرستان همچنین در  عرصه های فرهنگی واقتصادی نیز همیشه درخشیده است و اولویت فرمانداری ایجاد توازن در شهرستان و تکمیل پروژه های عمرانی است که این کار نیز به کمک خیرین در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی