English

استاندار اصفهان:

توسعه فرهنگ قرآنی در گرو بالا بردن فهم و درک خود از اجرای فرامین قرآن است

استاندار اصفهان گفت: دوام و قوام جامعه اسلامی برپایه اجرای فرامین و قوانین قرآن است و باید آیات قران را در جامعه ساری و جاری کنیم تا جامعه به سعادت برسد.

توسعه فرهنگ قرآنی در گرو بالا بردن فهم و درک خود از اجرای فرامین قرآن است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن  مهر علیزاده در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان داشت: خدا شناسی، دینداری، خدا باوری، دشمن شناسی از جمله ویژگی های است  که باید در بین مردم  تقویت شود  تا جامعه اسلامی از توطئه های دشمنان اسلام  مصون بماند.

وی افزود: خوشحال هستم که در بین فعالان قرآنی استان حضور دارم و من فقط خواستم که با حضور خود در اینجا  اعلام کنم که کار شما را بسیار ارزشمند و بزرگ است و به عنوان نماینده دولت در استان نیز حمایت خود را از برگزاری این مسابقه اعلام نمایم.

مهر علیزاده بیان کرد: قرآن کریم چراغ هدایتی برای رسیدن بشر به سعادت است و خدا را شکر که در جامعه ای اسلامی و قرانی به دنیا آمده ایم و باید قدر این نعمت را با توسعه فرهنگ قرانی و با بالا بردن فهم و درک خود از اجرای فرامین قران و همچنین تعمیم آن در رفتار و زندگی فردیمان اجرا نماییم.

استاندار اصفهان گفت: ما در اجرای قران در جامعه دچار مشکل هستیم و  امیدوارم که به برکت قرآن بتوانیم این نقص را نیز برطرف کنیم و باید خدا شناسی، دینداری، خدا باوری و دشمن شناسی را در بین مردم  تقویت کنیم تا جامعه اسلامی از توطئه های دشمنان اسلام مصون بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی