English

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان خبر داد

رقابت ۲۳ نماینده از استان اصفهان در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از رقابت ۲۳ نماینده از استان اصفهان در مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

رقابت ۲۳ نماینده از استان اصفهان در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج  از اصفهان، یحیی قاسمی گفت: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات رشته‌های معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با حضور ۲۳ نماینده از استان اصفهان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات رشته های معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

یحیی قاسمی بیان داشت: این مسابقات روزهای ۹ ، ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ویژه برادران و روزهای ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه با حضور خواهران و نفرات برتر از سراسر کشور برگزار می‌شود که با هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۳ نفر از بانوان و ۱۰ نفر از آقایان شرکت کننده در این دوره از مسابقات از نمایندگان استان اصفهان هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: مرحله مقدماتی کشوری در رشته تفسیر قرآن کریم براساس تقسیر سوره‌های حجر و نحل از کتاب تفاسیر نمونه و المیزان و رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم براساس حفظ و معارف تمامی موضوعات کتاب «باقرآن خوشبخت شوید» و رشته حفظ و معارف احادیث ۱۱۰ حکمت نهج البلاغه نیز براساس کتاب زمزم حکمت «ترجمه و شرح ۱۱۰ حکمت نهج البلاغه» به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی نیز به صورت شفاهی و در استودیو اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ در هر رشته ۶ نفر به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند که افراد راه یافته به فینال این دوره از مسابقات قرآن کریم برای کسب رتبه هابی برتر ۱۰ لغایت ۲۳ مهر مهر ماه در شهر اراک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه