English

محسن نصرپور گفت:

۲۳ هزار دقیقه برنامه تولید شده صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه نوروز ۱۴۰۰ ساخته شده است

مدیر کل صدا و سیما مهمترین ویژگی برنامه‌های نوروزی صدا وسیمای خراسان رضوی را رویکرد تعامل گسترده با مخاطبان در حریم نور باران رضوی و انعکاس حال وهوای عید نوروز و تعطیلات فروردین ماه اعلام کرد.

۲۳ هزار دقیقه برنامه تولید شده صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه نوروز ۱۴۰۰ ساخته شده است

 به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،  محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما گفت:با توجه به شرایط کرونایی در کشور به ویژه مشهد مقدس، طراحی و تولید این حجم از برنامه ویژه نوروز را نوعی جهاد رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: طراحی و تولید بیش از ۲۳ هزار دقیقه برنامه در ۶۱۳ قسمت و با ۵۳ عنوان اتفاقی بزرگ است که در این مرکز برای رضایت مخاطبان عزیز و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام رقم خورده است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: در سیمای خراسان رضوی ۴۴۰۰ دقیقه برنامه در ۱۰۰ قسمت و ۱۴ عنوان با کنداکتوری متنوع تقدیم مخاطبان شبکه استانی سیما خواهد شد.

نصرپور بیان کرد: در سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه شاد «جنگ هزار و چهارصد» جنگ شاد ویژه تحویل سال نو از حرم مطهر تقدیم مخاطبان شبکه استانی خواهد شد و در کنار آن نیز ویژه برنامه‌های "شب شرقی"، "صبح خراسانی" و "مسابقه دوام ثامن"، "برنامه در مسیر زندگی" بصورت زنده ومستقیم با موضوعات نوروز و اطلاع رسانی در تعطیلات طراحی شده است که پخش خواهد شد. مدیرکل خراسان رضوی همچنین درباره ایجاد فضای شاد برای مخاطبان بویژه در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز پخش جشنواره‌های مستند، فیلم‌های سینمایی ایرانی، برنامه‌های بوم گردی وگردشگری، برنامه‌های ترکیبی همچون "در خانه بمانیم"، "آبنبات چوبی"، "گرا"، "جان جهان"، "گزارش ۵"، "معرکه" و مجموعه‌های طنز وسرگرمی، چون "نبات زعفرانی"، "جدی نگیرید" در حال تولید است که پخش خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • خانم

    باسلام عرض ادب بند ازمازندران یگ ملاقات میخوام حضور جنابعالی