English

دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور؛

شانس کسب ۴ مدال در بازیهای آسیایی اندونزی را داریم

دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور گفت: شانس کسب 4 مدال در بازیهای آسیایی اندونزی را داریم

شانس کسب 4 مدال در بازیهای آسیایی اندونزی را داریم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مربی مشهدی تیم ملی شمشیربازی در رده های سنی مختلف اظهار کرد: تیم ملی کشورمان شانس کسب 4 مدال در بازیهای آسیایی اندونزی را دارد و برنامه ریزی های خوبی برای حضور قدرتمند شمشیربازان کشور در این رقابتها صورت گرفته است.

علی یعقوبیان با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی نوجوانان و جونان زیر نظر شوکت تردی کلو سرمربی ازبکستانی در مشهد، عنوان کرد: مرحله بعدی این اردو نیز هفته آینده  برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیایی به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

کمبود بودجه فدراسیون شمشیربازی

وی با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده در خصوص حضور قدرتمند تیم های ملی بانوان و آقایان دربازیهای آسیایی سال آینده جاکارتای اندونزی افزود: علی رغم کمبود بودجه فدراسیون در سال جاری تیم های ملی کشور در تمامی مسابقات طبق برنامه شرکت کرده اند تا برای بازیهای آسیایی آماده شوند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور ادامه داد: تیم های چین، کره و ژاپن بسیار قدرتمند شده اند و حریفهای قدری را در بازیهای آسیایی جاکارتا پیش رو خواهیم داشت اما با ظرفیتی که در تیم ملی وجود دارد، پیش بینی می شود در اسلحه سابر شانس کسب 3 مدال و در اسلحه اپه یک مدال را در بخش آقایان داشته باشیم.

وی با اشاره به اعزام های برنامه ریزی شده برای شمشیربازان ملی پوش کشور به رقابهای بین المللی مختلف پیش رو در لهستان، مجارستان، کره جنوبی و ... عنوان کرد: بر همین اساس تیم ملی نوجوانان و جوانان پسر و دختر کشور از 4 اسفند ماه به رقابتهای آسیایی امارات اعزام خواهند شد که امیدواریم نتایج خوبی کسب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه