English

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان:

بانوان با اتکا به توانمندی‌های شان جایگاه حقیقی خود در جامعه را نشان دهند

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان گفت: شکل‌گیری جایگاه حقیقی بانوان در جامعه با اتکا به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و توسط خود بانوان محقق خواهد شد.

بانوان با اتکا به توانمندی‌های شان جایگاه حقیقی خود در جامعه را نشان دهند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، زری جراح در نشست با شهردار و مدیران شهری شهرداری منطقه 7 در حوزه بانوان، اظهار کرد: مردان و زنان در یک جامعه توسعه یافته در کنار هم هستند و برای یک هدف و یک اعتقاد کار می‌کنند و شکل‌گیری جایگاه زن در جامعه با اتکا به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و توسط خود بانوان محقق خواهد شد.

وی به ذکر ویژگی‌های یک زن پرداخت و افزود: مردان و زنان در یک جامعه توسعه یافته در کنار هم هستند و برای یک هدف و یک اعتقاد کار می کنند.

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان خاطرنشان کرد: زنان همچون مردان در عرصه های فرهنگی اجتماعی، سیاسی و حتی در جنگ 8 ساله که به مردم ما تحمیل شد حضور موثر، پررنگ و بسزایی داشتند.

جراح با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف که در شهرداری وجود دارد به ویژه جایگاه زن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر این که خود بانوان با تمام ظرفیت‌ها و توانشان وارد عرصه شوند و فعالانه در بحث‌ها شرکت نمایند، گفت: باید در کنار هم قدم‌هایمان را برای شهری هوشمند و شهری پر امید مستحکم‌تر از قبل برداریم تا بتوانیم مشهد را به عنوان یک شهر مذهبی و ملی به گونه‌ای بسازیم که هر زائری که به مشهد مشرف می‌شود با خاطره‌ای خوش و پرامید این شهر را ترک کند.

عملکرد زنان بهتر از مردان است

در این نشست کوروش باوندی، شهردار منطقه 7 مشهد ضمن بر شمردن ویژگی‌های یک زن، گفت: در کارهایی که به بانوان سپرده می‌شود با توجه به دقت و نظم بیشتری که در انجام وظایف محموله دارند کارآمدتر بوده‌اند.

وی افزود: در کشور ما از بدو انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس، زنان دوشادوش مردان در عرصه حضور داشتند و اگر نبود حمایت زنان از همسران، فرزندان و برادران شان شاید بسیاری از این موفقیت‌هایی که به‌دست آمده است شکل نمی‌گرفت و زنان به دلیل نقش اصلاحی که به عنوان مربی دارند می‌توانند موجب اصلاح مردان باشند و به نوعی اصلاح جامعه با نقش‌پذیری موثر و مثبت زنان امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر