English

پرسپولیس مشهد در آستانه سقوط

تیم پرسپولیس مشهد با شکست مقابل شهرداری بندرعباس یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته ٣ فوتبال نزدیک تر شد.

پرسپولیس مشهد در آستانه سقوط

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور عصر دیروز در حالی برگزار شد که تیم پرسپولیس مشهد با قبول شکستی دیگر، کارش برای بقا در لیگ دسته 2 سخت شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس مشهد که پیش از بازی‌های هفته هجدهم این مسابقات با برکناری سعید جوشش، حمید زوهانیِ کم‌تجربه را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند، فکر نمی‌کردند که سرمربی و البته حامی مالی تیمشان این‌قدر ضعیف عمل کند و هم یک بازی در داخل خانه و هم یک بازی خارج از خانه را به رقبا واگذار کند.

بااین‌حال در بازی دیروز، تیم پرسپولیس مشهد در بندرعباس به‌ مصاف شهرداری این شهر رفت و درنهایت با نتیجه 2بر0 از حریف شکست خورد تا پنجمین شکست پیاپی این تیم نیز رقم بخورد.

سرمربی تیم پرسپولیس مشهد، در این بازی هم همچون مسابقه تیمش مقابل سردار بوکان در مشهد، باز هم نشان داد که هنوز خیلی زمان نیاز دارد تا بتواند تجربه‌های یک مربی را فرا گیرد و به‌عنوان سرمربی فعالیت کند و به قول معروف، فوت کوزه‌گری را هنوز نیاموخته است.

زوهانی، مشهدی‌ها را به لیگ3 نزدیک‌تر کرد

تعویض‌های اشتباه، کوچینگ پر‌اشتباه و استرس بالا، همه نشان می‌داد که زوهانی، تا سرمربی‌شدن فاصله زیادی دارد و به‌نوعی شاید بهتر ‌بود تا همچنان در فروشگاه موبایل‌فروشی خود منتظر می‌ماند تا موقعیت بهتری را برای سرمربی‌شدن پیدا کند.

زوهانی حالا با دو باخت پیاپی که برای پرسپولیس مشهد رقم زد، این تیم را چند قدم به سقوط نزدیک‌تر کرد. طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان مسابقات لیگ دسته2 فوتبال کشور، سه تیم انتهای جدول مستقیما به لیگ دسته3 سقوط می‌کنند.

این درحالی است که تیم پرسپولیس مشهد با 17 امتیاز در رده هشتم گروه سوم این مسابقات قرار دارد. در این گروه تیم شهرداری ارومیه سقوطش از هفته‌ها پیش به لیگ دسته3 قطعی شده و حالا رقابت برای نیفتادن بین تیم‌های هفتم تا دهم جدول است.

در جدول به غیر از پرسپولیس مشهد تیم استقلال اهواز نیز با 17 امتیاز در رده هفتم است و تیم‌های استقلال کاشان و صنایع سمنان با امتیاز مشابه 15 به‌ترتیب نهم و دهم هستند.

این درحالی است که تیم پرسپولیس مشهد در هفته بعدی این رقابت‌ها باید در یک بازی شش‌امتیازی به‌مصاف تیم استقلال کاشان برود و دو بازی بعدی خود را مقابل تیم‌های شهدای بابلسر که در رده ششم و استقلال جنوب تهران که در سوم هستند، برگزار کند.

روی کاغذ تیم پرسپولیس مشهد هنوز شانس زیادی برای بقا در لیگ‌دسته‌دوم دارد، اما با توجه به شرایط جدول به نظر می‌رسد که کار بسیار سخت‌تر از حد تصور است و باتوجه به ازدست‌رفتن عنان کار از دست زوهانی، او سه هفته سخت را پیش‌روی خود و تیمش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر