English

عباس میرزاده در گفتگو با موج مطرح کرد:

مهرعلیزاده قوی‌ترین گزینه برای استانداری خراسان رضوی است

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی روی سه گزینه محسن مهرعلیزاده، حسین امینی و هادی پژوهش برای استانداری خراسان رضوی نظر دادند و از میان این سه گزینه مهرعلیزاده قوی‌تراز سایرین است.

مهرعلیزاده قوی‌ترین گزینه برای استانداری خراسان رضوی است

عباس میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: اگر خود ایشان که قبلا استاندار خراسان بوده اند، موافق باشد و شرایط تغییری نکند، دولت هم مخالفتی با این پیشنهاد نخواهد داشت.

رئیس پیشین ستادهای اصلاح طلبان حامی روحانی در استان یادآورشد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در آخرین جلسه خود که در روز گذشته برگزار شد روی سه گزینه مهرعلیزاده، امینی و پژوهش برای استانداری خراسان رضوی به جمع بندی رسیدند.

وی افزود: خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی و بیش از 25 میلیون زائر سالانه اش و نیز ظرفیت های جغرافیایی و جمعیتی اش، استانی ملی بوده و نماینده عالی دولت در استان امام رضا(ع) نیز باید فردی در سطح ملی باشد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما انتظار داریم دولت از گزینه‌های قوی برای این استان استفاده کند، گفت: گرچه نظرمان را به دولت تحمیل نمی‌کنیم، اما خواستار یک انتخاب منطقی هستیم.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی افزود: مردم به تغییر رأی داده اند و انتظار منطقی دارند که قول ریاست جمهوری مبنی بر وفاداری و  حرکت ایشان در مسیر رای ریخته شده به صندوق ها را در عمل هم ببینند.

میرزاده گفت: اگر هیچکدام از این سه گزینه انتخاب نشد، نظرم بر ابقای رشیدیان است و البته اگر گزینه پنجمی به جز این چهار نفر بود متناسب با نوع دیدگاه و سیاستش عمل کرده و اگر دیدگاه، نظر و سمت و سویش به اصلاح‌طلبان نزدیک باشد و توانمندی اجرایی دارای بالایی داشته باشد حمایتش می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر