English

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر در مشهد گشایش می یابد

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام از فردا به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر در مشهد گشایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد به نقل از  روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر با حضور بیش از 120 شرکت در قالب 100 غرفه و در فضایی به مساحت پنج هزار و 200 متر مربع در مشهد برپا می شود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و خدمات خود را در قالب های یو پی اس، سامانه پیامک، استارت آپ، کسب و کار الکترونیکی، دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی، تجهیزات جانبی کامپیوتر، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بازاریابی دیجیتالی و اینترنتی، فناوری های نوین چاپ سه بعدی و شتاب دهنده های فناوری به نمایش می گذارند.

از دیگر زمینه های فعالیت این نمایشگاه می توان به مدیریت هوشمند حمل و نقل شهری، فناوری های دیجیتال، بیمه، اف. سی. پی، شهر هوشمند، تجهیزات جانبی، موسسات تحقیقاتی و مشاوره آی.تی، اینترنت و بیسیم، خرید آنلاین، تجهیزات صدا و تصویر، فروش مستقیم، دولت الکترونیک و فعالیت اپراتورهای مخابراتی اشاره کرد.

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر نیز کارگاه های آموزشی با موضوعات هکر قانونی، آینده وب (چالش ها و فرصت ها)، کاربرد فناوری اطلاعات در حمل و نقل، آموزش مجازی در حرفه های فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، آموزش نرم افزارهای گرافیکی و آشنایی با رباتیک برگزار می شود.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام از 13 تا 17 شهریور ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه