English

مسوول کمیته پاورلفتینگ استان خراسان رضوی:

احترام قهرمان به مدال و حکم نیست/بی‌خبری فدراسیون از اعتبار قهرمانی خراسانی‌ها کم نمی‌کند

رشته پرمخاطب پاورلفتینگ این روزها مسابقات بسیاری را زیرمجموعه خود قرار داده است از مسابقات تک حرکت لیفت و پرس سینه تا حرکت‌های 3 گا نه رکوردگیری و همان پاورلیفتینگ که در سراسر ایران در چند تشکیلات فدراسیونی متفاوت به‌صورت پیوسته فعالیت می‌کند.

احترام قهرمان به مدال و حکم نیست/بی‌خبری فدراسیون از اعتبار قهرمانی خراسانی‌ها کم نمی‌کند

 به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، پیشروی این گفت‌وگوی خبری شرح‌حال قهرمان رشته قدرتی پاورلیفتینگ است که خود مسوول این کمیته ورزشی در استان خراسان رضوی می‌باشد  بهزاد محمد پوربه خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج در پاسخ به اخبار اخیر درج‌شده در رسانه‌ها گفت: چندی سالی است که رشته ورزشی پاورلیفتینگ را دنبال می‌کنم و سعی بر این داشتم که این رشته ورزشی را با اصول اولیه و مقدماتی پیش ببرم و در مسابقات متعددی هم شرکت کرده‌ام از تورنمنت‌های کشورهای همسایه تا قهرمانی مسابقات آسیای که بخشی از آن درگذشته مورد تائید فدراسیون و بخشی را به رسمیت نمی‌شمارند به‌هرحال سعی بر این داشته‌ام که از کم کیف مسابقات و شرایط سخت تمرینی چند مدال قهرمانی را به کارنامه کاری خود اضافه کنم  حال این مدال‌ها مورد تائید فدراسیون هست یا نه از قهرمانی و مدال‌های خراسانی‌ها چیزی کم نمی‌شود

این ورزشکار و قهرمان خراسانی ادامه داد:کسی که ورزشکار باشد و آن‌هم در سطح قهرمانی پیش برود دردهم نوع خود را بهتر درک می‌کند و می‌فهمد نه کسی که در مقام اجرایی قرار بگیرد. چون نه ورزشکار بوده نه سختی‌کشیده ورزش است به قول قهرمانان خاک خورده این رشته نبوده و نیست.

مسوولین فدراسیون لطفاً به داد رشته پاورلیفتینگ برسید

محمد پور از خاطرات مسابقات (wpc) کشوری بهمن 94 در قزوین گفت: چطور مسابقاتی در  شهر قزوین برگزار می‌شود که هنوز این مسابقات استارت نشده نیروی انتظامی دست پای آن را جمع می‌کند. 

وی ادامه داد: در آن زمان مسابقات (wpc)  مورد تایید فدراسیون نبود  و مسابقات (ipf) را به رسمیت می شماردند . ولی سال‌هاست ما شاهد برگزاری مسابقاتی هستیم که مورد تائید فدراسیون نیست اما در ایران مسابقات کشوری و استانی آن برگزار می‌شود . شاید مشکل اصلی در روابط فدراسیون با سایر مجموعه ها است و گرنه گناه ورزشکار مدال آور در این مسابقات چیست را کسی پاسخ گو نبوده و نیست.

حمایت نخواستیم تخریب نکنید

بهزاد محمد پور مطلق که این روزها مؤسس باشگاه‌های«اوتانا» در شهر مشهد است و به‌نوعی این رشته ورزشی را با این دسته از باشگاه‌های زنجیره‌ای به برند تبدیل کرده و گفت: وقتی ورزشکاری با هزینه شخصی خود به مسابقات می‌رود و در اوج سختی‌های بر روی سکو می‌ایستند و پرچم کشورش را حتی در مسابقات غیر رستمی به اهتزاز درمی‌آورد جایگاه احترام راداراست نه تخریب و کنایه زدن ولی بازهم میگویم این اتفاقات چیزی از قهرمانی خراسانی‌ها در مسابقات اخیر را کم نمی‌کند.

مسوول کمیته پاورلیفتینگ استان خراسان رضوی در پایان افزود:فدراسیون چه بخواهد  و چه نخواهد خراسان قطب رشته ورزشی در کشور است و من نیز کوچک‌ترین فرد این رشته ورزشی در شهر امام رضا (ع) هستم و این نوید را هم می‌دهم که جایگاه خراسانی‌ها و قهرمانانش در کشور همیشه محفوظ است به امید روزی که جایگاه قهرمانان و پهلوانان مورد گزینش دوستان قرار نگیرد چراکه یک قهرمان... قهرمان متولد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر